Terres del Vinalopó acerca el cine en valenciano a Novelda

Compartir

Los días 28 de diciembre y 1 de enero proyectarán en el Centro Cívico las películas “L’abella Maia” y “Veïns invasors” como parte del programa “Cinema a l’Escola”.

“Cinema a l’Escola” es un programa de la Escola Valenciana que promueve el cine en valenciano entre el alumnado de las comarcas de la Comunitat Valenciana. De esta forma, los días 28 de diciembre y 1 de enero a las 18 horas, el auditorio municipal del Centro Cívico de Novelda se llenará de niños y niñas para ver las películas “L’abella Maia” y “Veïns invasors”, gracias a la iniciativa de la concejalía de Normalización Lingüística del Ayuntamiento de Novelda y a la colaboración de la Coordinadora per la Llengua Terres del Vinalopó-Escola Valenciana.

“Des de l’entitat tractem de normalitzar la nostra llengua al carrer, és a dir, organitzem activitats de tota mena, des de documentals, a projeccions de cinema, conferències, exposicions, etc., amb la intenció de crear una xarxa cívica de gent que s’implique amb la cultura i consumisca cultura en valencià”, ha declarado el presidente de la coordinadora per la Llengua Terres del Vinalopó, Lluís Gómez.

octubre 2025
LMXJVSD
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 

Entradas recientes

Últimos comentarios