Compromís per Novelda denuncia la falta de neteja als carrers de Novelda

Compromís per novelda continua amb la tasca d'oposició i denuncia la falta de neteja als carrers de novelda, mentre les regidores i els regidors d'UPyD, PSOE i PP es preocupen per tindre un sou els pròxims tres anys.

«Contenidors plens, deixalles dels botellons i racons amb brossa acumulada són una de les primeres conseqüències», segons el col·lectiu, d'esta moció de censura. «Des de Compromís per Novelda demanem a l'equip de govern? no saben molt bé a quin, com la resta del poble? que deixen de barallar-se pels sillons i treballen per allò que realment és important com, per exemple, la neteja dels carrers de Novelda».

Algunes qüestions, expliquen des de Compromís per Novelda, «no poden esperar que PSOE, UPYD i PP acaben de jugar a les cadiretes, perquè els ciutadans estan pagant un preu molt alt».

Otras noticias de interés

2 COMENTARIOS

  1. Es verdad, es una vergüenza como está el pueblo de sucio, y que no vengan con pamplinas de no hay dinero porque se tiene dinero para lo que se quiere.

  2. Los ciudadanos ya pagan y con intereses. El BLOC dejó una deuda de seis millones de euros con URBASER, que limpia ahora mismo las calles y recoge la basura, además de 40 millones en otras deudas y facturas sin pagar, entre otras muchas cosas que ya se tragan y se comen todos los impuestos, con muchos prestamos del ayuntamiento, de esos ciudadanos de los que ustedes dicen preocuparse. Sin dinero no se pueden pagar barrenderos ni contenedores ni papeleras ni nada de nada y si fuese cuestión de sillones y sueldos aquí algunos se habrían puestos esos sueldos de Victor y compañia, a seis mil el alcalde y tres mil por cabeza, y seguro que a cobrar, a endeudar al pueblo y luego a esconder la mano, como si fuesen muy buenos chicos ellos y acabasen de llegar, que creo que ningún concejal cobra eso ahora, para algunos la política es que es pura demagogía y postureo y mucha cara dura

Los comentarios están cerrados.

7,727FansMe gusta
2,647SeguidoresSeguir
2,764SeguidoresSeguir
4,470SuscriptoresSuscribirte

últimas noticias

COMENTARIOS RECIENTES