El Bloc de Novelda presenta la seua nova executiva local

El passat dijous, 1 de desembre, el col•lectiu del Bloc-Compromís de Novelda, amb la presència del secretari comarcal de les Valls del Vinalopó, David Navarro, va escollir per unanimitat com a nou secretari local del Bloc-Compromís a Carles Sala Penalva i com a nova portaveu a M. Carmen Forniés Payà.

Carles Sala substitueix en el càrrec a Víctor Cremades dins del marc d’un procés de renovació en el qual també han sigut elegits la resta de membres de l’executiva local:

Sílvia Anna: secretària d’Organització i Comunicació.
Vicent López Palomares: secretari de Política Municipal.
Juli Martínez Amorós: secretari d’Acció Electoral.
Enric Ruscalleda: secretari de Finances.

“Amb la nova executiva local es presenta un nou projecte jove, però amb la dosi necessària d’experiència per a plantejar una nova forma de treballar amb responsabilitat i il•lusió per Novelda, amb propostes que s’adeqüen a les noves conjuntures socials, polítiques i econòmiques, propostes sempre en positiu per a avançar i millorar”, segons el partit.

Carles Sala va voler ressaltar, a més, la importància de continuar sumant persones al projecte de la Coalició Compromís, després de l’èxit obtingut en les últimes eleccions generals amb la presència del valencianista Joan Baldoví en el Congrés dels Diputats.

Otras noticias de interés

5 COMENTARIOS

  1. Creo que todos nos alegramos por esta noticia, nos guste el bloc o no, siempre es bueno dejar paso a la gente preparada.

  2. Con lo válidos que son Vicent y Juli (además de buenas personas y trabajadores) van y ponen de número uno al que menos se lo merece de los 3.

    Muy injusto. Meros figurantes y más currantes.

  3. A priori están prepararos y son honrados, y la experiencia la dará el tiempo, por lo tanto ya me valen más que los sempiternos Rafa Saez,Mila y los del Psoe que parece que no viene nadie empujando desde dentro. Me gusta que la gente joven se implique en la vida politica, cuya renovación general es una necesidad imprescindible aunque lamentablemente no posible en los grandes partidos donde las vacas sagradas se aferran a sus puestos de privilegio, mientras observan como se saquea nuestro país. En esta foto del bloc, igual que a nivel autonómico, veo un equipo, algo que no veo en los grandes partidos sometidos a la voluntad de un faraón al que adulan mientras tiene poder.

  4. Se van los mayorcitos y entran los cachorritos. El único que merece la pena es Juli martínez

Los comentarios están cerrados.

7,727FansMe gusta
2,647SeguidoresSeguir
2,764SeguidoresSeguir
4,470SuscriptoresSuscribirte

últimas noticias

COMENTARIOS RECIENTES